People Person (:60) – Toyota Prius Family

from www.trendsnow.net

Imaginé par l’agence Saatchi & Saatchi de Los Angeles pour le constructeur automobile Toyota dans le cadre de la nouvelle campagne de promotion de son véhicule hybride Prius, un petit clin d’oeil pour cet excellent spot vidéo mettant en scène un géant composé de 18 personnes représentant chacune une partie du corps humain. Visant à mettre en avant la diversité de leurs clients et leur individualité, découvrez la vidéo intégrale et le making-of complet dans la suite !

People Person (:60): Toyota Prius Family

Making of Toyota Prius Family People Person

Description originale

Not long ago, there was one model of Prius for everyone to share. But now that one Prius has become a family: There’s one for everyone. There’s the original one, the bigger one, the smaller one and the one that plugs in. They’re all a little different, just like us. The Prius Family is growing : Which family member is your favorite? Visit official website to meet the Prius Family from Toyota.

Agency : Saatchi & Saatchi Los Angeles
Client : Toyota Prius

Spamlister’s Comment: プリウスのCM。メイキングあり。

広告

コメントを残す

以下に詳細を記入するか、アイコンをクリックしてログインしてください。

WordPress.com ロゴ

WordPress.com アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Twitter 画像

Twitter アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Facebook の写真

Facebook アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

Google+ フォト

Google+ アカウントを使ってコメントしています。 ログアウト / 変更 )

%s と連携中


%d人のブロガーが「いいね」をつけました。